מדיניות ביטולים
המוצר לא מוצא חן בעיינך או התחרטת מכל סיבה מסוימת.
Flowerist יכולה ורשאית לבטל הזמנה של מוצרים ופריטים במידה וזה לא יצא ממרכז ההזמנות לכיוון הלקוח עם השליח, במידה והמוצר הוכן ללקוח ונשלח ללקוח לא יהיה ניתן לבטל את ההזמנה.
יהיה ניתן לקבל ביטול עסקה עד 48 שעות מרגע ההזמנה לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן בניכוי 5% משווי העסקה או 100 ש”ח הנמוך מבין השניים. בסוף הביטול תקבלו סמס עם קישור לחשבונית זיכוי. אספקה ומשלוחים – המשלוחים נשלחים עם שליחים עד הבית או למקום העבודה במכוניות ממוזגות בהתאם לכתובת שצוינה במילוי בטופס באתר או במרכז ההזמנות בטלפון.
לאתר ישנו 2 חלונות משלוחים או בוקר שזה 9:00-15:00 או מ 15:00-21:00 והם ייסופקו בחלונות האלה אלא אם נאמר אחרת בתהליך ההזמנה.
האתר עובד מיום א’ עד ו’ עד כניסת שבת, אנו לא עובדים בשבתות וחגים אתר שומר שבת.
הזמנות שיכנסו באתר אחרי השעה 17:00 בערב ישלחו ליום למחר בבוקר אלא תואם אחרת מול מרכז ההזמנות בטלפון .
אחריות
במידה והמוצר פגום הנכם רשאים להחזירו לחנות.
אנו ממליצים לעבור על טופס ההזמנה שנשלח אלכם למייל בזמן שבצעתם הזמנה באתר
ההזמנה באתר און ליין מאובטחת ומוצפנת .
*בערבי חג וימי שישי ייתכנו עיכובים ואין לנו אופציה להתחייב לשעות הגעה עקב עומסים עמכם סליחה . (הזמנות יסופקו בערבי חג עד כניסת החג ובימי שישי עד כניסת שבת)
אנו מבצעים משלוחים והזמנות 150 ₪ מינימום לא כולל משלוח
משלוחים שחוזרים למרכז ההזמנות ולקוח ירצה שנשלח בשנית יחוייב בדמי משלוח בשנית לאותו היעד או ליעד שונה.
התמונות באתר להמחשה בלבד ואם יהיה חסר סוג של פרח נוסיף פרחים מסוג אחר על אותו גוון
התמונות באתר מוגנות בזכויות יוצרים ולא יהיה ניתן להשתמש בהם .
הגנת פרטיות
אנו מתחייבים לא להעביר את פרטי הלקוח לצד ג’
משך הזמן בו נשמור את המידע שלך
במידה ותגיב/י על תוכן באתר, התגובה והנתונים אודותיה יישמרו ללא הגבלת זמן, כדי שנוכל לזהות ולאשר את כל התגובות העוקבות באופן אוטומטי.
עבור משתמשים רשומים באתר (במידה ויש כאלה) אנו מאחסנים גם את המידע האישי שהם מספקים בפרופיל המשתמש שלהם. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (פרט לשם המשתמש אותו לא ניתן לשנות). גם מנהלי האתר יכולים לראות ולערוך מידע זה.